برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و مربیان

“….عمده ترین هدف آموزش در این دوره آماده کردن کودکان برای ورود به دبستان است. آموزش مهارت های اجتماعی نظیر بالا بردن سطح تعامل کودک با دیگر همسالان از جمله آموزش های مهم دوران پیش دبستانی است. مهارت های خودیاری شامل طرز صحیح غذا خوردن، پوشیدن و در آوردن لباس و رعایت نظافت هنگام رفتن به دستشویی به صورت مستقل، از دیگر مهارتهای زیربنایی است که کودک باید در این مرحله بیاموزد.

از سوی دیگر، آموزش اطلاعات عمومی نظیر مفاهیم( بالا، پایین- چپ، راست- کوتاه، بلند و…)، مشاغل، حیوانات، میوه ها، رنگها، وسایل نقلیه و… همچنین مهارت های نوشتن مانند طرز صحیح گرفتن مداد از جمله مواردی است که کودک در این مرحله می آموزد…..”

ادامه این اطلاعات در کتابچه ای که توسط مدیریت محترم پیش دبستانی امام حسین علیه السلام،سرکارخانم مریم عمارلو،جمع آوری گردیده و در معرفی آموزشگاه همین سایت، بارگذاری شده و قابل دریافت است .

در تاریخ 30 بهمن 98 مراسم رونمایی از این کتاب به همراه جلسه هم اندیشی با حضور مدیران ارشد موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام و همچنین مدیران گرامی مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه و معلمان محترم دوره اول ابتدایی امام حسین علیه السلام برگزار شد .

در این جلسه  دغدغه های معلمان از آموزش پیش از دبستان و در مورد لزوم تعامل و همکاری بیشتر آموزشگاهها صحبت شد .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20