برگزاری جشن روز مادر

معنای واژه «مادر» زندگی، عشق و مهر است. مادر از فرشته ها بالاتر است، هم او که با اشک هایت اشک می ریزد و با خنده های تو می خندد. مادر یعنی فرشته ای که همواره مواظب توست و تحمل رنج تو برای او سخت تر از تحمل رنج خودش است. مادر یگانه کسی است که موهایش برای بزرگ کردن تو سفید می شود و همواره درد و بلایت را به جان می خرد. مادر است که هرچقدر هم بد باشی، تو را می بخشد و به روی تو لبخند می زند. مادر یعنی کسی که وقتی مریض هستی، تا صبح بالای سرت می نشیند، بی خواب است و خنکای دستش تب تو را کاهش می دهد.
مادر است که به تو زندگی می آموزد و راه و رسم لذت بردن از زندگی را با مهر و محبتش به تو ارزانی می کند. مادر جز عشق و مهر و زندگی چه می تواند باشد؟

برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و گرامیداشت مقام والای مادر به تاریخ 26 بهمن 1398 درحضور مادران همکاران پیش دبستانی ،بهترین خاطره از این روز بزرگ بود که سرکار خانم مریم عمارلو ،مدیریت محترم پیش دبستانی برای همه رقم زدند .

نوگلان در این مراسم آموختند که آموزش های مربیان و کتاب هایی چون آداب ادب عملی است و فقط در حد شعار و حرف باقی نمی ماند ،نوگلان با خواندن سرود دلنشین “مادر پرستار دلم”زیبایی جشن را دوچندان نمودند و البته که بوسیدن دست و پای مادران ،جشن مادرانه را زینت بسیار بخشید .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20